پاورپوینت ایده های راه اندازی کسب و کار و درآمدزایی بر اساس شخصیت

 

پاورپوینت ایده های راه اندازی کسب و کار و درآمدزایی بر اساس شخصیت شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

شاید شما هم در فکر راه اندازی کسب و کار هستید. و یا شاغل هستید اما به فکر تغییر شغل افتاده‌اید. قبول داریم که دیدن صنایع و کسب و کارهای نوپا و موفق ممکن است هر کسی را غلغلک دهد و وسوسه شوید سراغ کارهایی بروید که موفقیتشان را به چشم دیده اید، حتی اگر هیچ علاقه و استعدادی در آن نداشته باشید و قبول داریم که ایده های راه اندازی کسب و کار فراوانند.

اما بهتر این نیست که هر کسی مطابق با علاقه و توانمندی هایش کسب و کار راه اندازی کند؟ به قول استیو جابز، «تنها راه انجام کارهای بزرگ، علاقه است. پس اگر هنوز کار مورد علاقه ات را پیدا نکرده‌ای، دست از جستجو برندار و به هر کاری تن نده

علاقه شما چیست؟ چه مهارتهایی دارید؟ میان دوستان و آشنایان به چه خصوصیتی معروف هستید؟ دانستن پاسخ این پرسشها می‌تواند بهترین نقطه برای پرش امسالتان باشد.

آدم آچار به دستی هستید؟

آیا هر وقت دست به ابزار می‌برید و دست و بال خود را کثیف می‌کنید احساس می‌کنید این کثیفی ارزشش را دارد؟ اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که دوست دارید به جای پشت میز نشستن کار فنی و یدی انجام دهید، به پیشنهادهای زیر نگاهی بیندازید:

ایده راه اندازی کسب و کار لوله کشی، برقکاری یا هر گونه کار تأسیساتی

اگر اهل ور رفتن با وسایل خراب و پیدا کردن ایرادشان هستید، راه اندازی کسب و کار لوله کشی، برقکاری یا هر گونه کار تعمیراتی می‌تواند شغل رویاییتان باشد.

درست است که کار در این مشاغل اصلا ساده نیست و برای شروع یا باید دوره بگذرانید و یا به صورت کارآموزی و به قول معروف وردست یک استادکار ایستادن و شاگردی کردن مهارتهای مورد نیاز را بیاموزید.

اما خوشبختانه این گونه مشاغل تعمیراتی همیشه تحت هر شرایطی بازار کار خود را دارند. چون هیچ کس نمی‌تواند قید لوله کشی و برقکاری خانه اش را بزند.

  و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

آدم آچار به دستی هستید؟

کسب و کار ساخت و ساز

مکانیکی راه بیندازید.

کسب و کار خیاطی و تعمیر لباس راه بیندازید

اگر کار با اعداد و ارقام را دوست دارید

کسب و کار حسابداری راه بیندازید

ایده راه اندازی کسب و کار برنامه ریزی/ مشاوره مالی

اگر خوب می‌توانید به دیگران انگیزه بدهید:

کسب و کار مربیگری تناسب اندام راه اندازی کنید.

ایده راه اندازی کسب و کار لایف کوچینگ

نویسنده قابلی هستید

کسب و کار نویسندگی فریلنس خود را شروع کنید.

اگر گل و گیاه به دستتان می‌آید

مرکز تهیه گل و گیاه راه بیندازید.

اگر عاشق خلاقیت هستید

کسب و کار عکاسی راه بیندازید

ایده راه اندازی کسب و کار طراحی گرافیک

اگر وسواس تمیزی دارید:

کسب و کار صفرشویی (دیتیلینگ) خودرو راه اندازی کنید.

اگر در آرامش دادن استعداد ذاتی دارید

کسب و کار ماساژ تراپی راه اندازی کنید

اگر معلمی در خونتان است

کسب و کار تدریس خصوصی راه بیندازید

اگر ذاتاً اهل حل مسأله هستید

اپلیکیشن بسازید.

اگر از کار کردن در صبح خیلی زود خوشتان می‌آید

کافه یا نانوایی راه اندازی کنید

 

عنوان : ایده های راه اندازی کسب و کار و درآمدزایی بر اساس شخصیت

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 29

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

ایده های راه اندازی کسب و کار و درآمدزایی بر اساس شخصیت